top of page

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

 Prin efectuarea platii pentru oricare din abonamentele si tipurile/modalitatile de acces ofertate de catre CLUB ELITE sau in urma acordarii de catre CLUB ELITE a posibilitatii accesului temporar gratuit, dar in oricare situatie ar fi, numai in urma efectuarii in prealabil si in prezenta personalului calificat a CLUB ELITE a instructajului de utilizare a echipamentelor, clientii facilitatilor si a echipamentelelor aflate in incinta CLUB ELITE accepta in mod automat si neconditionat prezentele reglementari.


A)    DEFINITII
In afara cazului in care termenii regasiti in cuprinsul prezentului document sunt definiti acolo unde acestia apar si/sau se face referire la ei, urmatoarele definitii se vor aplica in cuprinsul prezentului document:


- CLUB ELITE: Reprezinta imobilele in administrarea SC CLUB ELITE performance sport SRL


- Facilitati interioare: Reprezinta incaperile si destinatiile acestora, in totalitatea lor, cu exceptia celor aferente delimitarii elementelor de infrastructura de utilitati cum ar fi, dar fara a se limita la: camerele centralelor termice, camerele tablourilor electrice, camerele cu utilizare exclusiva de catre personalul angajat al CLUB ELITE. Facilitatile sunt puse la dispozitia clientilor si sunt amenajate si dotate in scopul desfasurarii activitatilor CLUB ELITE.


- Echipamente, Echipamente de gimnastica, Echipamente de Lucru: Reprezinta totalitatea echipamentelor de lucru specifice activitatilor de fitness. Echipamentele pot fi fixe si/sau mobile.


- Clienti/Utilizator/Membru/Client/Abonat/Vizitator: Reprezinta orice persoana fizica si/sau juridica care detine un abonament valabil in cadrul CLUB ELITE. In cazul persoanelor juridice titulare de abonament, persoanele fizice expres indicate de catre acestea ca fiind beneficiare ale abonamentelor vor avea acelasi drepturi si obligatii ca si persoanele juridice semnatare ale Contractului de Prestari Servicii.


- Abonamente Calendaristice: Sunt abonamentele care se definesc prin valabilitatea temporala a acestora indiferent de numarul de sedinte efectuate in perioada de valabilitate.


- Abonamente Prezente: Sunt abonamentele care se definesc fie prin valabilitatea aferenta unui numar de sedinte ce au fost achizitionate in cadrul abonamentului fie prin valabilitatea temporala combinata cu un numar specific de sedinte ce trebuiesc efectuate in perioada de valabilitate.


- Sedinte: Reprezinta accesul singular in cadrul  CLUB ELITE pentru o durata limitata.


B) CLIENTI


– CONDITII GENERALE DE ABONARE/ACCES/UTILIZARE Accesul neinsotit de catre personalul calificat al CLUB ELITE, in incinta facilitatilor precum si la echipamentele aflate in interiorul acestora, se poate face doar in urma semnarii unui Contract de Prestari Servicii, conform activitatii principale – Cod CAEN – 9311…., 9313 – Activitati ale Centrelor de Fitness, intre CLUB ELITE PERFORMANCE SPORT SRL prin reprezentant legal si solicitantul persoana fizica si/sau juridica care si-a exprimat, anterior, intentia ferma de a deveni, temporar, client al CLUB ELITE

.
Contractul de Prestari Servicii va fi pus la dispozitia solicitantului de catre CLUB ELITE, forma si continutul acestuia neputand fi modificate de catre solicitant. Acesta din urma intelege si este de acord ca: fie accepta contractul asa cum ii este prezentat fie nu il accepta, caz in care va trebui sa renunte la solicitarea de a deveni membru CLUB ELITE. O data cu semnarea Contractului de Prestari Servicii, clientul declara in scris, dupa cunostintele sale, ca este apt pentru efort fizic, se supune voluntar participarii la sesiunile de antrenamemnt din incinta CLUB ELITE, care presupun efort fizic si intelege riscurile asociate la care se supune.


CLUB ELITE, isi rezerva dreptul unilateral de a refuza orice solicitare de abonare !!!
CLUB ELITE nu are nicio obligatie sa dezvaluie clientilor sau solicitantilor, in tot sau in parte, criteriile proprii privind acceptarea si/sau intreruperea relatiilor contractuale cu clientii/solicitantii. De asemenea, CLUB ELITE nu are nici o competenta, nici o obligatie, si nu va intreprinde nici un demers cu privire la verificarea corectitudinii declaratiilor de orice fel ale solicitantilor dar va fi indreptatita sa intrerupa pe loc, fara nicio alta formalitate, relatiile contractuale cu solicitantii. Toti utilizatorii trebuie sa participe ulterior semnarii Contractului de Prestari Servicii dar premergator utilizarii facilitatilor si/sau echipamentelor aflate in incinta acestora, la un instructaj de initiere in utilizarea echipamentelor in conditii de siguranta, condus de catre un antrenor calificat din cadrul CLUB ELITE.

 

 Drepturile asociate abonamentului nu sunt transmisibile, acestea putand fi folosite doar de catre utilizatorul titular. Orice folosire, a drepturilor asociate acestuia care contravine prezentelor reglementari poate conduce la suspendarea sau anularea accesului utilizatorului si/sau la rezilierea Contractului de Prestari Servicii in mod unilateral de catre CLUB ELITE.

 

 Centrul nostru nu raspunde in nici un fel de pierderea si/sau deterioarea obiectelor personale ce se afla in vestiare.


C) ACCESUL LA FACILITATI SI/SAU LA ECHIPAMENTELE DIN INCINTA


1. Accesul in incinta si la echipamentele CLUB ELITE se face in functie de programul de lucru si de tipul de abonament pentru care clientul a optat. Pentru accesul la orele de grup se va face programare.


2. Accesul in cadrul CLUB ELITE a minorilor cu varste de pana la 16 ani se face: a) in sala de fitness, doar sub supravegherea directa a instructorului cu care isi desfasoara antrenmentul ; b) in zona de piscina, doar sub supravegherea antrenorului sau insotiti de un parinte/tutore. Persoanele cu varsta cuprinsa intre 16 si 18 ani pot avea acces in cadrul centrului daca, pe langa toate celelalte formalitati indeplinite prezinta in original, la receptie, acordul in scris al parintilor cu privire la aceasta situatie. Acordul in scris al parintilor va trebui sa contina si datele de contact complete ale acestora: Nume/Prenume/Adresa/Telefon (fix;mobil)/E-mail.


3. Accesul in CLUB ELITE si la echipamentele din incinta este gratuit pe durata vizitei de testare care poate fi efectuata o singura data. Vizita de testare poate fi efectuata atat in prelungirea instructajului de initiere cat si cu alta ocazie cu conditia indeplinirii cerintelor de acces in conformitate cu reglementarile prezente. Vizita de testare gratuita se aplica in anumite conditii.


4. In cazul in care clientul solicita o singura sedinta, acesta va fi obligat sa indeplineasca toate formalitatile necesare permiterii accesului in conformitate cu cele de mai sus. In aceasta situatie clientul va trebui sa achite contravaloarea acestuia.


5. Toti utilizatorii facilitatilor CLUB ELITE vor purta echipamentul adecvat. Se accepta incaltaminte specifica antrenamentelor in sala, sorturi, tricouri, treninguri sau alte echipamente similare; nu se accepta incaltaminte de interior de tipul papucilor, sandalelor, slapilor, etc.; echipamentele specifice exteriorului, de orice fel, nu sunt permise cu precadere: incaltaminte de exterior de orice fel, blugi, pantaloni, salopete de lucru. De asemenea nu sunt permise echipamente si/sau articole vestimentare care prezinta mesaje indecente, vulgare, cu tenta rasista, xenofoba, misogina, discriminotorie de orice fel, etc. Trunchiul superior va fi acoperit in permanenta, atat in fata cat si in spate; in caz contrar, clientii vor trebui sa se conformeze si sa acopere zonele corporale indicate sau vor fi obligati sa paraseacsa incinta CLUB ELITE.


6. Fiecare utilizator are dreptul la invitati in conformitate cu sistemul de tarifare si ofertare valabil in momentul cererii de abonare. Procedura de permitere a accesului in cadrul CLUB ELITE se aplica si in cazul invitatilor.

 

 

 

7.REGULAMENT REPORTARE SEDINTE NEEFECTUATE: Abonamentele cu numar fix de sedinte, care fac parte din catalogul Club Elite, au o valabilitate de 30 de zile calendaristice. In cazul in care, din diverse motive, sedintele nu pot fi consumate in totalitate in perioada de valabilitate, acestea se pot rEporta dupa cum urmeaza: La expirarea celor 30 de zile de valabilitate se va achita urmatorul abonament, la care se vor adauga sedintele ramase neefectuate din abonamentul expirat. Abonamentul nou achitat va avea valabilitatea tot de 30 de zile, perioada in care vor trebui consumate toate sedintele, inclusiv cele reportate din abonamentul anterior. Se pot reporta sedinte pentru maxim 2 abonamente consecutive. Daca la reinnoirea celui de-al 4 lea abonament au mai ramas sedinte neefectuate acestea nu se vor mai reporta.

 

 D) MASURI PRIVIND SANATATEA SI IGIENA


1. Toti utilizatorii sunt rugati sa completeze dupa caz declaratia pe propria raspundere cu privire la capacitatea efectuarii de efort fizic.


2. Utilizatorii au dreptul de a nu declara starea lor de sanatate.

Clientul este răspunzător de starea lui de bine anatomică È™i psihologică. CLUB ELITE NU ÎȘI ASUMÄ‚ ȘI NU OFERÄ‚ NICI O GARANÈšIE FAȚĂ DE CLIENT!

.
3. In cazul in care personalul calificat al CLUB ELITE constata, considera, banuieste existenta unor factori de natura sa impiedice, diminueze, capacitatea de efort fizic sau cazuri de boli contagioase sau manifestari care pot fi specifice acestora cum ar fi: stranutul excesiv, stari febrile vizibile, congestionare nazala abundenta (nas infundat), tuse prelungita, etc., acesta are dreptul de a refuza accesul.


4. Toti utilizatorii sunt rugati sa stearga echipamentul folosit cu ajutorul propsoapelor de unica folosinta puse la dispozitie.


5. In cazul in care sunt folosite echipamente portabile (gantere, discuri, bare, banci, cadre, manere, etc.) sau in cazul in care exercitiile efectuate necesita un spatiu pe podea, clientii au obligatia: de a se asigura ca aceste exercitii nu sunt efectuate in apropierea cailor de acces curente si/sau iesirilor de incendiu. In cazul echipamentelor portabile (gantere, discuri, bare, banci, cadre, manere, etc.), utilizatorii au obligatia de a se asigura ca sunt repuse pe pozitiile lor pe sistemele de sustinere adecvate dupa ce acestea au fost utilizate.


6. Sunt interzise in totalitate: aruncarea, repunerea necontrolata pe podea, rostogolirea, asezarea in suporti inadecvati a tuturor echipamentelor portabile de tip greutati libere si/sau accesoriile necesare manipularii acestora.


7. In cazul in care aceste indicatii nu sunt respectate, facilitatea devine dezordonata si creste riscul accindentarilor. Orice utilizator care utilizeaza echipamentul portabil sau efectueaza exercitii de natura celor exemplificate mai sus si care nu respecta masurile de precautie prezentate anterior risca suspendarea si/sau anularea temporara sau permanenta definitiva a accesului in incinta CLUB ELITE.


8. Orice problema legata de echipamentele in functiune trebuie raporata de urgenta catre personalul de serviciu; acest lucru ajuta remedierea oricarei probleme tehnice in cel mai scurt timp posibil si in conditii de siguranta pentru utilizatori.


9. Este interzis clientilor sa atinga instalatia electrica inclusiv aparatele audio si video din incinta; de asemenea este interzis abonatilor sa intrerupa alimentarea cu energie electrica a echipamentelor inclusiv cele audio si video; orice abatere de la prevederile prezentului paragraf poate atrage de la sine suspendarea sau anularea abonamentului.


10. Fumatul este interzis in totalitate in oricare din spatiile CLUB ELITE; fumatorii sunt rugati sa foloseasca zonele special delimitate pentru acesti in vederea fumatului, daca acestea exista.


11. Este interzis clientilor sa foloseasca echipamentele de stingere a incendiilor sau iesirile de urgenta in afara situatilor specifice care impun acest lucru.


12. Este cu desavarsire interzisa in incinta CLUB ELITE detinerea, utilizarea, impartirea, comercializarea oricaror substante asociate sau nu activitatilor de fitness si/sau antrenament fizic sportiv si care nu sunt clasificate ca substante legale si nu numai.


E) TARIFE


1. In cazul in care un client nu poate utiliza abonamentul pentru o perioada semnificativa de timp, acest fapt datorindu-se strict unor probleme de ordin medical si dovedite cu acte, poate solicita prelungirea abonamentului cu perioada inscrisa pe actul doveditor. In cazul abonamentelor calendaristice valoarea neutilizata este calculata automat ca fiind numarul de zile ramase pana la data expirarii valabilitatii abonamentului. In cazul abonamentelor pe baza de prezente, valoarea neutilizata este data de sedintele ramase de efectuat pana la expirarea valabilitatii abonamentului.


2. Cererea de prelungire va fi adresata administratorului centrului impreuna cu motivele si dovezile relevante pentru motivarea solicitarii. Cererea va fi analizata de catre conducere si pentru care se va da un raspuns in 3 (trei) zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia la receptie si va produce efecte incepand cu ziua imediat urmatoare inregistrarii raspunsului. Aceasta va fi aprobata sau respinsa in functie de fiecare situatie in parte precum si de motivele si dovezile anexate.

 

3. Programul de fidelizare reprezinta o schema de preturi, supusa unor anumite condiÈ›ii, care presupune o scădere progresiva, pana la un anumit prag, a sumei pe care o achita beneficiarul pentru un abonament, în funcÈ›ie de vechimea acestuia ca È™i membru al Club Elite.

 

In cazul in care un membru opteaza pentru aderarea la PROGRAMUL DE FIDELIZARE din oferta CLUB ELITE, acesta accepta si se obliga la respectarea conditiilor impuse de acest program:

a. PROGRAMUL DE FIDELIZARE este dedicat membrilor care au avut pana la momentul solicitarii de aderare un minim de 3 luni vechime in cadrul clubului.

b. Plata tarifului aferent abonamentului din cadrul programului de fidelizare se va realiza lunar, la o data fixa, stabilita la inceputul abonamentului, pentru care exista o perioada acceptata de întârziere de MAXIM 5 zile calendaristice.

c. Neplata unei scadente pentru abonamentul ales de catre client prin programul de fidelizare la termenul stabilit, atrage reluarea grilei de pret de la luna 1.

d. Nu se accepta plata mai multor scadente în avans.

e. Serviciile bonus incluse in abonamentele din cardul programului de fidelizare se acorda pentru fiecare luna de abonament în mod specific, trebuie consumate/folosite în valabilitatea abonamentului ales È™i nu se reportează în caz de neutilizare

f. Abonamentele din programul de fidelizare nu conÈ›in zile de freezing. 

 

---Conditiile/preturile aferente programului de fidelizare se pot modifica in corelatie cu: inflatie, modificari de taxe&impozite, modificari ale tarifelor furnizorilor de utilitati etc.,  fara un acord in prealabil din partea beneficiarului, dar cu obligatia din partea prestatorului ca pentru abonamentele deja incasate la momentul modificarilor sa permita accesul conform termenilor stabiliti la data platii si fara a mai pretinde o diferenta de bani, pana la expirarea abonamentului aferent.

 

MODALITĂȚI DE PLATĂ

 

1. Modalități de Plată Acceptate

​Abonamentele pot fi achitate prin următoarele metode:

​Plata Online cu Card Bancar (Debit/Credit).

​Transfer Bancar (Ordin de Plată).

​Plata în Numerar (la sediu/punctele de încasare specificate).

 

​2. Condiții Generale de Plată

​Valută: Toate plățile se fac exclusiv în Lei (RON).

​Termen: Plata abonamentului se face integral în avans, cel târziu la data scadentă menÈ›ionată pe factură.

​Comisioane: Nu percepem comisioane suplimentare pentru utilizarea acestor modalități de plată. Orice comisioane percepute de banca dvs. sau de procesatorul de plăți (pentru tranzacÈ›ii internaÈ›ionale, retrageri de numerar etc.) cad în sarcina clientului.

​Activarea Serviciului: Abonamentul È™i accesul la servicii vor fi activate numai după confirmarea încasării integrale a sumei datorate.

 

​3. Plata Online cu Card Bancar

​Securitate: Plățile online sunt procesate prin intermediul unui partener agreat de procesare plăți care asigură securitatea tranzacțiilor conform standardelor internaționale. Compania noastră nu stochează datele cardului dumneavoastră .

​Confirmare: Tranzacțiile sunt de obicei procesate instantaneu. Dovada plății (chitanța electronică) va fi trimisă pe adresa de e-mail furnizată.

​Plăți Recurente: Prin acceptarea plății cu cardul pentru abonamentul recurent, clientul autorizează compania să debiteze automat cardul salvat cu suma corespunzătoare abonamentului la fiecare dată de reînnoire, până la anularea serviciului de către client.

 

​4. Plata prin Transfer Bancar (Ordin de Plată)

​Date Bancare: Transferul se va efectua în contul bancar al companiei, menÈ›ionat pe factură.

​Detalii Tranzacție: Obligatoriu, la secțiunea "Detalii Plată" sau "Explicații", clientul trebuie să menționeze numărul facturii (ex: Factura #12345) și numele titularului de abonament pentru identificarea rapidă a plății.

​Timp de Procesare: Înregistrarea plății poate dura între 1 È™i 5 zile lucrătoare, în funcÈ›ie de banca plătitoare È™i de momentul efectuării transferului. Activarea abonamentului se va face după confirmarea sumei în contul nostru.

 

 

 

POLITICA DE RETUR

 

Această politică se aplică tuturor tipurilor de abonamente achiziționate de la CLUB ELITE.

 

​1. Perioada de Retragere (Anulare)

​Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de abonament, fără a invoca vreun motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziÈ›ionării abonamentului (sau de la data semnării contractului, dacă este cazul).

​CondiÈ›ie obligatorie: Rambursarea integrală se aplică numai dacă NU a fost utilizat niciun serviciu din cadrul abonamentului în această perioadă.

 

​2. Anularea După Utilizare (sau după perioada de 14 zile)

​Dacă clientul solicită anularea abonamentului după ce a utilizat cel puțin un serviciu sau după ce au trecut cele 14 zile de retragere, se aplică următoarele:

​

 

A. Abonamente cu Perioadă Fixă (1 lună, 3 luni, 1 an)

​Rambursare Pro-rata (ParÈ›ială): Rambursarea se poate efectua doar în cazuri excepÈ›ionale, bine justificate (de exemplu, probleme grave de sănătate dovedite cu acte medicale, mutare definitivă într-o altă localitate/È›ară).

​Calculul Rambursării: Suma rambursată va fi egală cu valoarea totală plătită minus valoarea serviciilor utilizate, calculată la prețul de listă al unei intrări/ședințe individuale sau la prețul unui abonament mai scurt.

​Taxa de Anulare: Se poate aplica o taxă administrativă de anulare 10% din valoarea neutilizată, pentru a acoperi costurile administrative.

 

 

 

 

​B. Abonamente Recurente/Lunare (cu plată automată)

​Anularea trebuie solicitată cu cel puÈ›in 15 zile înainte de următoarea dată de facturare.

​Serviciile deja plătite pentru luna/perioada curentă nu se rambursează. Accesul rămâne valabil până la sfârÈ™itul perioadei plătite.

 

​3. Procedura de Solicitare a Rambursării

​Clientul trebuie să trimită o cerere scrisă (email sau formular la recepÈ›ie) către performancesportelite@gmail.com specificând motivul anulării, datele de identificare È™i contul bancar în care se va face restituirea.

​Cererea va fi analizată în termen de 3 zile lucrătoare.

​În cazul aprobării, rambursarea se va efectua în termen de 14 zile calendaristice de la data aprobării cererii, în contul bancar specificat de client.

 

​4. ÎngheÈ›area Abonamentului (Pauză/Suspendare)

​Clientul poate solicita îngheÈ›area abonamentului pentru o perioadă limitată de timp (ex: maximum 30 de zile/an pentru abonamentele anuale).

​ÎngheÈ›area se aprobă de la caz la caz (ex: vacanță, motive medicale) È™i trebuie solicitată înainte de perioada de inactivitate.

​Perioada de valabilitate a abonamentului va fi extinsă cu zilele în care acesta a fost îngheÈ›at.

 

 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Ultima actualizare: 17.11.2025

 

​1. Introducere

​ConfidenÈ›ialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru CLUB ELITE (denumit în continuare "Clubul" sau "noi"). Această Politică de ConfidenÈ›ialitate explică modul în care colectăm, utilizăm, divulgăm È™i protejăm datele dumneavoastră atunci când utilizaÈ›i site-ul nostru www.clubelite.ro È™i serviciile noastre.

 

​2. Datele Personale Colectate

​Colectăm date pe care ni le furnizați direct, automat și de la terți.

 

3. Temeiul Legal (Conform GDPR)

​Colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră pe următoarele baze legale:

​Executarea unui contract: Pentru a vă furniza serviciile de membru/spa achiziționate (ex. gestionarea abonamentului).

​Consimțământul: Pentru datele sensibile (sănătate) sau pentru comunicările de marketing (dacă nu sunteÈ›i membru activ). Vă puteÈ›i retrage consimțământul oricând.

​Interesul legitim: Pentru îmbunătățirea serviciilor, prevenirea fraudelor sau securitatea reÈ›elei.

​Obligația legală: Pentru a respecta cerințele legislative (ex. facturare, contabilitate).

 

​4. Partajarea Datelor Personale

 

​Putem partaja datele dumneavoastră în următoarele situaÈ›ii È™i doar în măsura necesară:

 

​a)Furnizori de servicii: Parteneri care ne ajută să operăm afacerea (ex. procesatori de plăți, furnizori de software de rezervări, companii de marketing).

 

Procesarea plăților online

 Pentru a vă oferi opÈ›iunea plății online, folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. Atunci când optaÈ›i pentru plata online, veÈ›i fi redirecÈ›ionat către platforma NETOPIA PAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcÈ›ie de metoda de plată aleasă - spre exemplu, datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deÈ›inătorului cardului, data expirării È™i codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS È™i nu ne sunt comunicate.

În anumite situaÈ›ii, putem transmite direct către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informaÈ›ii cu privire la tranzacÈ›ie, anume: valoarea tranzacÈ›iei, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului). Pentru a putea asigura urmărirea tranzacÈ›iilor È™i decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot includ date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților.

În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veÈ›i putea fi contactat în mod direct de către reprezentanÈ›ii NETOPIA PAYMENTS pentru soluÈ›ionarea acestora. Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. PuteÈ›i consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/

 

​b)Autorități: Dacă suntem obligați prin lege sau ca răspuns la o solicitare legală valabilă.

 

c)Colaboratorilor nostri - antrenori, în cazul în care fără partajarea datelor dumneavoastră nu aÈ›i putea beneficia de toate serviciile contractate

 

​5. Păstrarea Datelor

​Păstrăm datele dumneavoastră atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate (ex. pe durata abonamentului plus o perioadă de arhivare legală) sau conform cerinÈ›elor legale.

 

​6. Drepturile Dumneavoastră

​Conform legii (în special GDPR), beneficiaÈ›i de următoarele drepturi:

​Dreptul de acces: Să cereți o copie a datelor pe care le deținem despre dumneavoastră.

​Dreptul la rectificare: Să cereți corectarea datelor inexacte.

​Dreptul la È™tergere ("Dreptul de a fi uitat"): Să cereÈ›i È™tergerea datelor, în anumite condiÈ›ii.

​Dreptul la restricționarea prelucrării: Să cereți limitarea prelucrării datelor.

​Dreptul la portabilitate: Să primiÈ›i datele într-un format structurat, utilizat în mod curent È™i lizibil automat.

​Dreptul la opoziție: Să vă opuneți prelucrării bazate pe interesul legitim.

​Dreptul de a depune o plângere: La autoritatea de supraveghere (ex. ANSPDCP în România).

 

​7. Securitatea Datelor

​Am implementat măsuri tehnice È™i organizaÈ›ionale adecvate (ex. criptare, acces restricÈ›ionat) pentru a proteja datele personale împotriva pierderii, utilizării neautorizate sau accesului neautorizat.

 

​8. Contact

​Pentru orice întrebări sau solicitări legate de această Politică sau de exercitarea drepturilor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaÈ›i la:

​Adresă de e-mail: performancesportelite@gmail.com
 

bottom of page